Telefonní ústředny a UC
Komunikační řešení společnosti TTC MARCONI zahrnují pobočkové ústředny na bázi IP, konvergované pobočkové ústředny a sjednocenou komunikaci. Sjednocená komunikace pokrývá klasické telefonní funkce rozšířené o přenos videa, prezenci, instant messaging a sdílení dokumentů. Základem stále zůstávají IP ústředny s možností připojení klasických digitálních a analogových účastníků.
Proč využívat telefonní ústředny a UC
- Zjednodušení komunikace
- Úspora nákladů
- Přenos hlasu, videa i dokumentů
- Instant messaging
- Vysoká míra bezpečnosti
ZÁKLADNÍ FUNKCE
- Telefonní služby
- Videohovory a video konference
- Instant messaging
- Sdílení dokumentů
- Class 4, class 5
- Hybridní telefonie – VoIP, ISDN, analog
PRODUKTY
-
MITEL
Mitel nabízí ucelené řešení pro sjednocenou komunikaci, zahrnující jak IP pobočkové ústředny, videokonferenci, bezdrátová IP DECT řešení, a současně i řadu aplikací určených pro komfortní a moderní potřeby uživatelské komunikace.
-
CISCO
Cisco je jedním z lídrů v oblasti komunikace. Kromě tradičních telefonních funkcí poskytuje pokročilé funkce, jako je video, mobilita, prezence a konferenční služby.